Użytkowniku, ten serwis internetowy korzysta z plików cookies (ciasteczek). Dalsze korzystanie z Serwisu oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności.

 

Biznesowe systemy zarządzania

Wsparcie procesów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, automatyzacja obsługi zgłoszeń klientów, zarządzanie projektami, wiedzą firmową, praca grupowa i inne.

Zarządzanie informacją niezbędną do prowadzenia efektywnego biznesu. Systematyzacja i priorytezacja codziennych działań, szybki dostęp do informacji.

Minimalizacja kosztów wdrożenia. Systemy klasy biznesowej typu 'Open Source' bez potrzeby zakupu licencji.

SuiteCRM- zarządzanie relacjami z klientami

  • Monitorowanie i zarządzanie szansami sprzedażowymi, prognozowanie i ustalanie targetów sprzedaży.
  • Centralna baza produktów, usług, kontaktów i kontrahentów.
  • Integracja poczty - możliwość przygotowywania ofert, konwersji do faktur oraz wysyłki bezpośrednio z systemu do klienta.
  • Zarządzanie informacjami poprzez indywidualne i grupowe kalendarze, sprawy i projekty, integracja poczty przychodzącej.
  • Obsługa programu przez dowolną przeglądarkę internetową. System dostosowany do urządzeń mobilnych.

Nextcloud - "chmura" firmowa

  • Dokumenty, zdjęcia, zadania, baza kontaktów, wspóldzielone kalendarze i wiele innych. Centralizacja i udostępnianie danych na wewnątrznym serwerze firmowym.
  • Bezpieczeństwo - indywidualne identyfikatory dostępu, zarządzanie prawami dostępu do danych, szyfrowana transmisja.
  • Wygodna osługa aplikacji przez przeglądarke internetową lub dedykowane oprogramowanie dostępne na smartphony. Synchronizacja danych na urządzeniach mobilnych.
  • Możliwość rozszerzania funcjonalności systemu poprzez instalacje dodatkowych modułów.

OTRS - obsługa zgłoszeń klientów

  • Obsługa zgłoszeń nadsyłanych przez klientów drogą mailową lub zgłaszanych telefonicznie.
  • Możliwość wykorzystania systemu zarówno w procesie wewnętrznym firmy jak i do zewnętrznych klientów firmy.
  • Zarządzanie automatycznym przypisaniem zgłoszeń do grup lub pracowników, zarzadzanie priorytetami i statusami wykonania.
  • Panele informacyjne oraz raporty pokazujące w przejrzysty sposób stany spraw, czasy rozwiązań, opóźnień, itd.
  • Definiowanie usług biznesowych, eskalacji spraw, konfiguracja centralnej bazy komponentów których dotyczą sprawy
  • Obsługa programu przez dowolną przeglądarkę internetową. System dostosowany do urządzeń mobilnych.

Redmine - Zarządzanie projektami

  • Przejrzysty i łatwy w obsłudze system zarządzania projektami i zadaniami dotyczącymi dowolnych zagadnień.
  • Powiadomienia mailowe o statusie spraw, zmianie właściciela lub innych zdarzeniach.
  • Kalendarz do każdego projektu, możliwośc podpinania plików, tworzenie dowolnych pól danych.
  • Wykresy Gantta, zestawienia i raporty, możliwość esportu danych.
  • Wygodna praca zespołowa. Obsługa programu przez dowolną przeglądarkę internetową. System dostosowany do urządzeń mobilnych.

XWiki - firmowa baza wiedzy

  • System działający w podobny sposób jak popularna "Wikipedia", możliwość budowania wewnętrznych linków pomiędzy treściami dokumentów.
  • Wygodne i szybkie wyszukiwanie treści za pomocą podanych słów lub zdefiniowanych tagów w dokumentach.
  • Automatyczna kontrola wersji tworzonych dokumentów, możliwość szybkiego porównania jednej wersji z inną.
  • System sprawdzi się aby umieszczać w nim różnego rodzaju instrukcje, procedury, podpinać dokumenty czy też ważne informacje branżowe.

Programy biurowe 'Open Source'

  • Oprogramowanie biurowe dostosowane do indywidualnych potrzeb pracowników.
  • Oszczędność - brak potrzeby kupowania licencji. Kompatybilność z płatnymi odpowiednikami innych firm.
  • Aktualizacje zapewniające bezpieczeństwo, stabilność pracy oraz zwiększające funkcjonalność - nadzorowane przez międzynarodową społeczność.

oprogramowanie biurowe